Türkiye’de havaların ısınmasıyla birlikte plajlar da doldu taştı. Gündüz denize giren vatandaşlar, akşamları da sahil kenarında ve plajlarda eğleniyor. Ancak Çanakkale‘ye bağlı Bozcaada‘daki bir plajda eğlenenlerin çöplerini bırakması, belediye yetkililerinin tepkisini çekti.
“NASIL, PARTİ GÜZEL MİYDİ”
Bozcaada Belediyesi, plajda verilen partinin ardından bırakılan çöplerin videosunu Twitter‘dan yayınladı ve “Nasıl parti güzel miydi? Yazık, çok yazık” diyerek tepkisini ortaya koydu. Video binlerce beğeni alırken çok sayıda yorum yapıldı.
1
Yazarlar fotokopilerden de telif hakkı istiyor
83389 kez okundu
2
AK Parti MKYK üyesi Abdurrahman Kurt’tan “Kürdistan” gözaltısına tepki: Doğru bulmuyorum
13508 kez okundu
3
SON DAKİKA: Bayramda köprüler ve otoyollar ücretsiz
7383 kez okundu
4
Posta güvercinleri birincilik için havalandı
7109 kez okundu
5
TEM’de deterjan yüklü tanker devrildi
7012 kez okundu